معرفی پروژه و خط تولید فرنچ فرایز ، سیب زمینی نیمه آماده

سرمایه گذاری مطمئن با سوددهی بالا و بازگشت سرمایه بسیار سریع

معرفی خط تولید فرنچ فرایز

معرفی پروژه تولید فرنچ فرایز

معرفی خط تولید فرنچ فرایز

آشنایی مختصر با بخشی از ماشین آلات خط تولید فرنچ فرایز . درصورت تمایل به مطالعه مشخصات کامل تمامی ماشین آلات خط تولید فرنچ فرایز میتوانید از بخش مقالات ، مقاله ای که در این رابطه تهیه شده است را مطالعه نمایید.

تولید فرنچ فرایز با کیفیت با ماشین آلات پیشرفته و به روز

ارائه پیشرفته ترین و به روزترین و کاملترین خط تولید فرنچ فرایز

خط تولید فرنچ فرایز ارائه شده توسط این شرکت ساخت شرکت تامرز هلند میباشد. شرکت تامرز هلند با بیش از نیم قرن تجربه، یکی از معتبر ترین و  یکی از بزرگترین سازندگان خطوط  فرآوری سیب زمینی از جمله خط تولید فرنچ فرایز در دنیا میباشد. این شرکت توانایی ساخت خط تولید فرنچ فرایز از ظرفیت 1 تا 50 تن محصول در ساعت را دارا میباشد.
 

ماشین آلات ساخت کشور هلند

کشور هلند ، پیشرو در صنعت فرآوری سیب زمینی

بزرگترین و معتبرترین سازندگان خطوط فرآوری سیب زمینی در کشور هلند مییاشند

برترین تکنولوژی دنیا

پیشرفته ترین خطوط فرآوری سیب زمینی دنیا توسط شرکتهای هلندی ساخته میشود

هزینه نگهداری بسیار پایین

خطوط فرنچ فرایز ساخت کشور هلند به علت کیفیت فوق العاده بالا دارای کمترین هزینه نگهداری و کمترین میزان خرابی و نیاز به تعمیر میباشند
 

کاملترین خط تولید فرنچ فرایز

خط تولید فرنچ فرایز شامل 30 دستگاه اصلی

یک خط کامل و استاندارد فرنچ فرایز جهت فرآوری و تبدیل سیب زمینی به محصول فرنچ فرایز بدون درنظر گرفتن تاسیسات جانبی و کانوایرها و بالابرها، میبایست شامل 30 قسمت اصلی باشد که تمامی این قسمتها در خطوط تولید فرنچ فرایز ساخت شرکت تامرز درنظر گرفته شده است.

چهار زون حرارتی متفاوت در فر

ارتفاع روغن در فر تنها 5 سانتیمتر

دارای تکنولوژی قرار گیری چهار زون حرارتی متفاوت در یک پن ( کیفیت  بی نظیر سرخ نمودن محصول بواسطه این تکنولوژی  ).طراحی شده بر اساس صرفه جویی حداکثری در مصرف روغن . طراحی شده بر اساس  صرفه جویی حداکثری در مصرف انرژی . دارای دو سیستم تصفیه روغن . دارای سیستم هوشمند کنترل دما و حجم روغن . دارای سیستم شستشوی اتوماتیک CIP  

جداسازی 99% نشاسته

تولید نشاسته بعنوان یک محصول جانبی

جدا نمودن تا 99% نشاسته از آب مصرفی در پروسه تولید و درنتیجه افزایش کیفیت محصول نهایی و تولید و بسته بندی نشاسته بصورت یک محصول جانبی

تکنولوژی پالس الکتریکی

استفاده از تکنولوژی منحصر به فرد جهت کاهش ضایعات محصول و مصرف روغن

کاهش ضایعات در حین تولید. افزایش چشمگیر عمر تیغه ها. افزایش فواصل زمانی نیاز به تیز نمودن تیغه ها. افزایش چشمگیر کیفیت محصول نهایی خصوصا در محصولات صادراتی . صرفه جویی قابل توجه در مصرف روغن با کاهش جذب روغن . بهبود رنگ محصول نهایی . کاهش مصرف آب . کاهش مصرف انرژی . افزایش میزان تولید محصول نهایی از طریق کاهش میزان از دست دادن وزن محصول

سورتینگ الکتریکی پیشرفته

حذف و جداسازی اتوماتیک خلال های نا مناسب

حذف و جداسازی اتوماتیک خلال های نا مناسب در سریعترین زمان و با بالاترین دقت . خلالهایی که هر گونه ضایعه ای از جمله خال سیاه و قهوه ای دارند از چرخه تولید بصورت اتوماتیک حذف می گردند . این دستگاه جهت تولید محصولات صادراتی و گرید  A+حائز اهمیت می باشد. دارای سیستم شناسایی و جداسازی ضایعات از محصول. دارای سیستم Metal Detector  

دیفراست ، تنها یکبار در هفته

بکارگیری پیشرفته ترین تونل انجماد دنیا

طراحی و ساخته شده تخصصا بمنظور انجماد فرنچ فرایز. دارای تکنولوژی جلوگیری از ایجاد برفک در محصول نهایی . دارای تکنولوژی حفظ رنگ طلایی محصول در حین انجماد . دارای تکنولوژی حفظ بافت و طعم محصول در حین انجماد . دارای تکنولوژی جلوگیری از چسبیدن خلالها به یکدیگر در حین انجماد . طراحی شده برای کار 24 ساعته . نیاز به حداقل میزان دیفراست ( یک بار در هفته ) . دارای سیستم شستشوی تماما اتوماتیک. تمام استیل

طراحی شده برای تولید فرنچ فرایز صادراتی گرید A+

تولید فرنچ فرایز مطابق با استانداردهای صادراتی

با اینکه فرنچ فرایز بازار مصرف بسیار خوبی در داخل دارد ولی سود اصلی این محصول در  صادرات آن میباشد و تقاضای زیاد و پرسودی برای این محصول در خارج از مرزهای کشور وجود دارد ، تولید کنندگان فرنچ فرایز میتوانند منافع و سود سرشاری از صادرات این محصول بدست آورند در صوتی که بتوانند محصولی با کیفیت صادراتی تولید نمایند. صادرات فرنچ فرایز به همان اندازه که پرسود میباشد ، همانقدر هم خریداران خارجی این محصول در خصوص کیفیت فرنچ فرایز سختگیر میباشند و اغلب تنها به دنبال فرنچ فرایز گرید A+ میباشند. تولید فرنچ فرایز گرید A+ مستلزم ماشین آلات به روز و پیشرفته و  پروسه تولید بسیار دقیق میباشد به همین دلیل هنگام مذاکره با  شرکتهای زنجیره ای و بزرگ خارجی جهت صادرات فرنچ فرایز ، یکی از سوالاتی که اغلب پرسیده خواهد شد ، نام شرکت سازنده ماشین آلات خط تولید شما خواهد بود تا از استاندارد بودن ماشین آلات و فرایند تولید و در نتیجه کیفیت محصول نهایی مطمئن شوند.  
 

کنترل تمام خط تولید توسط یک کامپیوتر مرکزی

دارای سیستم کامپیوتر هوشمند مرکزی

بکار گیری یک کامپیوتر بسیار پیشرفته ، هوشمند و پرقدرت جهت کنترل تمامی قسمتهای خط تولید و نظارت بر پروسه تولید.تمامی دستگاهها توسط این سیستم مرکزی بصورت لحظه ای کنترل و نظارت میگردند.فرایند تولید ، سرعت تولید ، تنظیمات مربوط به دماهای مختلف و بسیاری از پارامترهای دیگر توسط این سیستم مرکزی نظارت و تنظیم میگردد و بدین ترتیب کیفیت محصول نهایی لحظه به لحظه تحت کنترل و مشاهده خواهد بود  و مدیر تولید نیز بر کار این سیستم نظارت مینماید.تنظیم ظرفیت کل خط تولید به میزان دلخواه نیز براحتی توسط این سیستم مرکزی صورت میگیرد .همچنین این سیستم دارای سیستم مدیریت بحران میباشد ( در صورت بروز مشکل در یک دستگاه بصورت اتوماتیک دستگاههای قبل از آن دستگاه را موقتا متوقف مینماید تا محصول به هدر نرود ) از دیگر موارد میتوان گفت که این کامپیوتر دارای سیستم اتوماتیک اعلام خطر در صورت بروز مشکل در روند تولید و نمایش نوع مشکل پیش آماده میباشد. همچنین این سیستم دارای یک تبلت هم میباشد تا زمانی که مدیر تولید به هر دلیلی اتاق کنترل را ترک مینماید بتواند توسط این تبلت بر روند صحیح تولید و تنظیمات دستگاهها نظارت داشته باشد.

ماشین آلات تماما استیل

ساخته شده از بهترین استیل 304 و 316 اروپا

از آنجایی که در خط تولید سیب زمینی فرنچ فرایز آب نقش اساسی دارد و دستگاهها دائما با آب و رطوبت در تماس هستند ، ضروری است که تمامی قسمتهای دستگاهها همراه با پایه های دستگاهها از استنلس استیل بسیار با کیفیت (استیل ۳۱۶ گرید صنایع غذایی و استیل 304) با ضخامت استاندارد ساخته شده باشند تا خط تولید برای سالهای طولانی سالم و قابل استفاده بماند در غیر اینصورت به سرعت فرسوده و غیر قابل استفاده خواهند شد .

24 ساعت روز 7 روز هفته 365 روز سال

طراحی شده برای کار 24 ساعته و 7 روز هفته

از روز شنبه خط تولید را روشن نموده و تا آخر هفته بصورت مداوم و بدون وقفه فرنچ فرایز تولید نمایید و تنها یکبار در هفته به منظور تمیزکاری و نگهداری و بازبینی ،  خط را برای چند ساعت خاموش نموده و برای تولید مجدد در هفت روز بعدی آماده نمایید.
 

حداقل مصرف انرژی و آب

طراحی شده بر اساس آخرین دستاوردها و تکنولوژی های روز دنیا در زمینه صرفه جویی در مصرف آب و انرژی

یکارگیری به روزترین و جدیدترین تکنولوژیهای صرفه جویی و بازیافت آب و انرژی در خطوط تولید فرنچ فرایز ساخت شرکت تامرز هلند. طراحی خط تولید بر اساس شرایط آب و هوایی کشور ایران.
 

نگران قطعات یدکی نباشید

15 ماه گارانتی ، 2 سال قطعات یدکی رایگان و 10 سال خدمات

هیچگونه نگرانی برای دریافت خدمات و قطعات یدکی نداشته باشید. ما با ارائه 2 سال قطعات یدکی رایگان روی خط و آموزش کامل تعمیر و نگهداری ماشین آلات در وقت و هزینه های شما صرفه جویی نموده ایم تا بدون هیچگونه نگرانی تنها تمرکز شما روی تولید محصول فرنچ فرایز باشد.
 

معرفی پروژه تولید فرنچ فرایز

معرفی مزایای سرمایه گذاری در پروژه تولید فرنچ فرایز

بازگشت سرمایه بسیار سریع

سود چشمگیر

تبدیل سیب زمینی بصورت خام به محصول فرنچ فرایز ارزش افزوده بسیار بالایی ایجاد مینماید که این ارزش افزوده منافع مالی سرشاری برای تولید کننده فرنچ فرایز به همراه خواهد داشت

برگشت سرمایه در کمترین زمان

با توجه به حجم سرمایه گذاری ، به جرات میتوان گفت که پروژه تولید فرنچ فرایز یکی از معدود پروژه هایی می باشد که در آن زمان بازگشت سرمایه بسیار سریعتر از استاندارد تعریف شده برای پروژه های تولیدی موفق می باشد.
 

آینده بسیار درخشان

افزایش روز افزون تقاضا برای فرنچ فرایز

پیش بینی بازار 58 میلیارد دلاری برای فرنچ فرایز تا سال 2030 . ارزش بازار فرنچ فرایز در سال 2022 به حدود چهل میلیارد دلار رسید که بر اساس پیش بینی ها ارزش این بازار تا سال 2030 به حدود پنجاه و هشت میلیارد دلار خواهد رسید .

 

دسترسی آسان و ارزان به مواد اولیه

ایران بزرگترین تولید کننده سیب زمینی خاورمیانه

بر اساس آمارهای رسمی بیش از 160 هزار هکتار از مزارع کشور به کشت سیب زمینی اختصاص دارد و سالانه حدودا بیش از 5 میلیون تن سیب زمینی در کشور تولید میگردد که عدد قابل توجهی میباشد. این بدین معنی میباشد که برای تولید فرنچ فرایز به مواد اولیه داخلی به میزان دلخواه و با قیمت مناسب میتوان دسترسی داشت و از این طریق ارزش افزوده بالایی برای این حجم زیاد از سیب زمینی ایحاد نمود

بازار صادراتی بسیار عالی

محصولی کاملا صادراتی

با اینکه تقاصا برای فرنچ فرایز در داخل کشور چشمگیر می باشد ولی نمی توان از تقاضای بالای این محصول در کشورهای همسایه و حتی کشورهای دورتر چشم پوشی نمود . در حال حاضر برخی از شرکتهای تولید کننده فرنچ فرایز بیش از 70% از تولید خود را صادر می نمایند.

آیتم ثابت همه رستورانها و فست فودها

مصرف عمده در رستورانها

یا اینکه فرنچ فرایز مصرف خانگی هم دارد ولی جایگاه اصلی این محصول در رستوران ها و فست فود ها میباشد و فرنچ فرایز آیتم ثابت تمام رستورانها و فست فودها و حتی برخی کافی شاپها میباشد و عمده مصرف این محصول هم در این بخش است . یک رستوراندار اطمینان دارد که فرنچ فرایز تنها آیتمی میباشد که 99% مشتریان از بودن آن در کنار غذای اصلی خود و یا حتی صرف آن به تنهایی ، لذت میبرند.

رنج سنی گسترده مصرف کنندگان فرنچ فرایز

از کودک تا بزرگسال

یازار هدف محصول فرنچ فرایز رنج سنی گسترده ای را در بر میگیرد که این موضوع بازار فروش راحتتر و گسترده تری را پیش روی پروژه فرنچ فرایز قرار داده است. یک قانون کلی میگوید تولید محصولاتی که رنج سنی گسترده ای را در بر میگیرند و جنسیت مصرف کننده در آنها ملاک نیست درصد موفقیت بسیار بالایی دارند.

عدم نیاز به صرف هزینه های هنگفت تبلیغات

محصولی کاملا شناخته شده

فرنچ فرایز محصولی کاملا شناخته شده میباشد که هیچ نیازی به تبلیغ و شناساندن ندارد چرا که قبلا این محصول بصورت کامل توسط شرکتهای دیگر معرفی شده است و کمتر میتوان فردی را یافت که تا به حال این محصول را امتحان نکرده باشد. تنها کافیست که محصولی با کیفیت تولید نمایید تا بتوانید رضایت مشتریان خود را جلب نمایید.

کسب درآمد حتی از فروش ضایعات

تقاضا حتی برای ضایعات خط تولید فرنچ فرایز

پروژه تولید فرنچ فرایز از معدود پروژه هایی میباشد که حتی برای ضایعات آن تقاضا وجود دارد . فروش پوست سیب زمینی ، نشاسته سیب زمینی و ضایعات حاصل از سورتینگ تماما میتوانند سود مضاعفی را در این پروژه به همراه داشته باشد.

محدود نبودن به یک محصول

تولید محصولات متنوع با خطوط تکمیلی

در کنار خط تولید فرنچ فرایز میتوان خطوط تکمیلی مختلفی قرار داد تا به تولید محصولات متنوع دیگری پرداخته و علاوه بر ایجاد ارزش افزوده صد در صدی به ضایعات خط فرنچ فرایز از سود مضاعف نیز بهره مند گردید . از جمله این خطوط میتوان به خط بسته بندی سیب زمینی ، خط تولید پوره سیب زمینی ، خط تولید پودر سیب زمینی ، خط تولید نشاسته سیب زمینی ، خط تولید هاش برآون ، خط تولید سالاد الویه ، خط تولید کتلت سیب زمینی و خط تولید سیب زمینی طعم دار اشاره نمود

رقبای کم ، رفقای زیاد

فرنچ فرایز در آغاز راه

در مقایسه با کشورهای دیگر ، فرنچ فرایز در ایران مدت زمان زیادی نیست که به این شدت محبوب شده است و اصطلاحا در آغاز راه خود قرار دارد. با توجه به حجم بالای سیب زمینی تولید شده در کشور و تقاضای بالا برای فرنچ فرایز در داخل و کشورهای همسایه ، اکثر کارشناسان به اتفاق هم نظر هستند که کشور نیازمند احداث شمار بسیار بیشتری کارخانه فرآوری سیب زمینی از جمله فرنچ فرایز مییاشد. نکته جالب اینجاست که همین تعداد محدود کارخانه فرنچ فرایز هم که در کشور تا کنون احداث شده اند اکثرا به جای رقابت با یکدیگر همکاری دارند چرا که تقاضای بالا برای این محصول انگیزه ای برای رقابت ناسالم بوجود نمیاورد.   

آیا مقاله راهنمای احداث کارخانه فرنچ فرایز  را خوانده اید ؟

در این مقاله با پروژه تولید سیب زمینی نیمه آماده (French Fries Production Line) ، محصول خلال سیب زمینی ، ماشین آلات خط تولید فرنچ فرایز و همچنین فرآیند تولید این محصول آشنا خواهید شد. 

این مقاله با هدف آشنایی سرمایه گذاران محترم و علاقه مندان به احداث کارخانه تولید سیب زمینی نیمه آماده تهیه گردیده است . لازم به ذکر است که در حال حاضر کارخانه فرنچ فرایز پرسودترین و یا حداقل یکی از پرسودترین پروژه های تولیدی میباشد.  پس از مطالعه کامل این مقاله ، جهت استعلام قیمت ماشین آلات این پروژه و همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان و یا هرگونه سوال در زمینه احداث کارخانه فرنچ فرایز و خرید خط تولید سیب زمینی نیمه آماده و یا سایر کارخانجات و خطوط فرآوری سیب زمینی ، میتوانید با ما تماس بگیرید. خطوط فرنچ فرایز ارائه شده توسط این شرکت تماما اتوماتیک ، پیوسته و ساخت  شرکت تامرز از کشور هلند میباشد.

برای ادامه لطفا کلیک نمایید

 

نظر شما در مورد این محتوا؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳۵ رای